Obchodní podmínky společnosti comfort blinds s.r.o.

1. Základní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují právní vztahy mezi společností comfort blinds s.r.o., IČO: 23308451, se sídlem Na Plavisku 1234, 755 01 Vsetín, zapsanou u Krajského soudu v Ostravě, sp. zn. C 99680/KSOS (dále jen „prodávající“ nebo „společnost“) a zákazníkem (dále jen „kupující“).

1.2 Společnost se specializuje na prodej, dodávku a montáž stínící techniky, zejména žaluzií, rolet, markýz, sítí proti hmyzu a příslušenství k těmto produktům.

1.3 Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny obchodní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, není-li písemně sjednáno jinak.

1.4 Kupující potvrzuje odesláním objednávky nebo podpisem smlouvy, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, že s nimi souhlasí a akceptuje je jako součást smluvního vztahu.


2. Definice pojmů

  • Prodávající – společnost comfort blinds s.r.o.

  • Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím smlouvu na dodávku zboží nebo služeb.

  • Zboží – produkty z oblasti stínící techniky, včetně jejich příslušenství.

  • Služba – montážní, poradenské a doplňkové služby poskytované prodávajícím.

  • Spotřebitel – osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti objednává zboží nebo služby.


3. Uzavření smlouvy

3.1 Nabídka zboží a služeb je nezávazná a podléhá dostupnosti.

3.2 Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena okamžikem jejího potvrzení prodávajícím (e-mailem, telefonicky nebo osobně).

3.3 Společnost si vyhrazuje právo odmítnout objednávku bez udání důvodu, zejména v případě zjevné chyby v ceně, nedostupnosti produktu nebo jiných závažných důvodů.

3.4 Objednávky na míru (např. rolety na zakázku dle přesných rozměrů) jsou závazné a nelze je po potvrzení jednostranně měnit ani zrušit bez souhlasu prodávajícího.


4. Dodací podmínky

4.1 Termín dodání zboží nebo provedení služby je vždy orientační a závisí na výrobních kapacitách, vytíženosti a dostupnosti materiálů.

4.2 Obvyklá doba dodání je 2–5 týdnů, pokud není u konkrétní zakázky dohodnuto jinak.

4.3 Místem dodání je adresa uvedená v objednávce kupujícího. Kupující je povinen zajistit převzetí zboží nebo umožnit přístup pro provedení montáže.

4.4 Případné zdržení dodávky způsobené vyšší mocí (např. pandemie, klimatické události, dopravní výpadky) nemůže být důvodem k odstoupení od smlouvy nebo náhradě škody.


5. Ceny a platební podmínky

5.1 Ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak.

5.2 Cena za zboží/službu je uvedena ve smlouvě nebo v potvrzení objednávky.

5.3 Společnost si vyhrazuje právo požadovat zálohu až do výše 70 % celkové ceny, a to zejména u zakázek na míru.

5.4 Doplatek kupní ceny se hradí po dokončení montáže nebo při převzetí zboží.

5.5 Kupující je povinen uhradit cenu řádně a včas. V případě prodlení je společnost oprávněna účtovat smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % denně z dlužné částky.


6. Výhrada vlastnického práva

6.1 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až úplným zaplacením celé kupní ceny.

6.2 Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí nebo dodání na místo určení.


7. Záruka a servis

7.1 Na vybrané produkty poskytujeme zákonnou záruku v délce 2 let, u vybraných typů může být záruka až 5 let – vždy dle individuální specifikace uvedené ve smlouvě nebo záručním listu.

7.2 Všem zákazníkům garantujeme záruční i pozáruční servis, a to i po uplynutí záruční doby – jako členům naší Všude stín rodiny.

7.3 Servis provádějí proškolení technici s dlouholetou praxí.


8. Reklamace

8.1 V případě vadného plnění, poškození zboží nebo jiného důvodu k reklamaci se postupuje dle Reklamačního řádu společnosti.

8.2 Podrobný postup reklamace najdete na stránce:
www.vsudestin.cz/reklamace


9. Odstoupení od smlouvy

9.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem (např. přes internet) ve lhůtě 14 dní, pokud se nejedná o zboží vyráběné na míru.

9.2 Výjimky z odstoupení:

  • Zboží upravené podle přání kupujícího.

  • Zboží, které bylo po dodání nevratně smontováno či zabudováno.

  • Služby, které byly se souhlasem kupujícího již zahájeny.


10. Ochrana osobních údajů

10.1 Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány dle platné legislativy (zejména GDPR) a slouží výhradně k plnění smlouvy a marketingovým účelům, pokud s tím kupující souhlasil.

10.2 Zásady zpracování osobních údajů najdete na našem webu v sekci Ochrana osobních údajů.


11. Závěrečná ustanovení

11.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 7. 2025 a jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti.

11.2 Společnost si vyhrazuje právo tyto podmínky jednostranně měnit. Nové znění je platné dnem zveřejnění.

11.3 Vztahy, které nejsou těmito OP výslovně upraveny, se řídí občanským zákoníkem a příslušnými právními předpisy České republiky.